Min fina vän



En bild på mig och på min fina vän bellsa, puss på dig! Jag har nyss tränat, det var skönt det.  Körde en massa övningar med hantlarna, nu är jag lagom slut i armarna. Jag är svinigt hungrig och har tänkt att ta något att äta i flera timmar men jag har aldrig gjort det. Jag hinner bara tänka:" hmm, undra vad vi har ute i köket?" sen tänker jag litegranna på vad som finns och så, men sedan påbörjar jag något annat som får mig att glömma bort att jag skulle äta. Vi har i alla fall en ny ost i kylen, och en sån liten sak kan famimej göra mig glad, hah! Jag är ju knäpp. Men så är det... 
Imorgon är det onsdag sedan torsdag och sedan fredag och då är jag ledig från praktiken för att det är den 1:a maj. Gött va? Och på torsdag kommer Sofia och Felicia hem från Paris också, de har varit där med sin franskagrupp tror jag. Roligt. Något sånt där skulle vi aldrig göra med våran klass, hah! 
Jag som skulle plugga idag, tror ni jag har gjort det? Naj, fan för mig. Det blir aldrig som jag tänkt mig. Istället för att göra de jag måste göra så gör jag en massa saker som jag lika bra kan göra när jag inte ska göra de jag är tvungen att göra. Haha oj vilken konstig mening. Men det får stå så ändå. Vad händer nu då? Jo jag ska ta mig något att äta, duscha måste jag göra också. Duscha först, äta sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0