måndag den 13:de April

Tja. Dags att uppdatera lite här i bloggen igen. Jag har nyss kommit ur duschen och sitter nu och lyssnar på lite musik och ska alldeles strax klä på mig. Inväntar min syster för att jag ska fråga henne om hon ska med ut på en promenix, hoppas att hon vill hänga på, då blir jag glad hiho. Något jag är sjukt jävla sugen på just nu är Pasta med pesto, how good? Tänk Pasta med pesto och sedan smält ost över, så jäääävla gött, så jag hoppas att min låtsasmamma kommer ihåg och handla det annars blir jag suris på henne.

Vad har jag gjort i helgen rå? Jag har umgåts med Jenny en hel del, både i fredags och i går och idag, gosigt! Vi drack kaffe, kollade på tv, grillade, åt chips, drack smoothie, åt godis, ja allt man kan göra typ. De är nice!! Nu sitter jag här igen och ett helt påsklov har kommit till sitt slut, det är faa-aanimig riktigt tragiskt att behöva gå tillbaka till skolan efter ett sånt här långt och skönt lov.. Men jag har bara denna veckan kvar sedan är det praktik i 5 veckor, sen när vi kommer tillbaka till skolan efter praktiken så är det kanske 3-4 veckor kvar i skolan, sen är det SOMMARLOV! Jag längtar som tusan vill jag säga, längtar som FAN!

Min syster ville inte hänga med ut och gå och det har jag förståelse för. Då får jag gå själv eller fråga Sofia eller nåt, jag ska i alla fall ut och gå innan jag ska avnjuta en god Pasta med pesto som min låtsasmamma lyckligtvis köpte hem, hiho.

Naj nu ska jag klä på mig och gå ut och gå, de här går inte!!

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0