losing you

"All I have is you", lalallalaa. Sitter och lyssnar på musik och funderar på vad man ska hitta på idag? Lördag, då tycker man ju att det borde hända något eller har jag fel? I värsta fall får man väl sitta hemma och kolla på något pensionärsprogram som går på tv, typ "på spåret" eller något i den stilen, MM kul. Man borde fan njuta av att inte ha något att göra. För när man går i skolan så har man fan häcken full dag ut och dag in, man är ju förfan tvungen att plugga på helgen ju och då är det illa, och när man har en massa skolsaker att göra så finns det jättemycket roliga saker som man kan göra men som man inte har tid att göra för att man är tvungen att plugga på en massa prov, arbeten, och redovisningar och en massa jävla trams. Men nu när man har praktik så har man ingenting att plugga till och man flrväntar sig liksom att nu är det helg nu kan man göra alla dessa roliga saker som man inte har tid att göra när man går i skolan, men nej då händer det tamefan ingenting, surt som fan. Men det är väl sådant som man får ta, hiho.

Idag gick jag upp klockan 08.00 för att jag skulle simma med Malle, och det gick väl bra. Fast det var svårare att komma upp måste jag säga. Men efter en stund så drog jag mig upp och jag förstod inte riktigt vad jag höll på med. Gå upp klockan 08.00 på en lördag när man kan sova myyyycket längre, men på ett sätt var det faktiskt riktigt skönt att gå upp tidigt för då sover man inte bort hela dagen och man hinner med att göra mycket mera. Nu har jag alltså varit uppe i snart 7 jävla timmar, hysteriskt. Jag är trött och funderar på att ta en powernap, men naj jag vill kolla på en ängels tålamod så det ska jag göra nu. Ha en fin dag ute i solen, älskar vädret men helgen suger

martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0