I drink tequila sunrise because its a summerdrink hehe

Idag kom det soliga och fina vädret tillbaka. Har varit mycket skönt ute idag, fast det blåste dock lite för mycket tycker jag och inte var det varma vindar heller... Men huvudsaken är ju att solen tittar fram, hiho..
Idag är det fredag och det var sista dagen i skolan på 5 veckor... tänk jag ska inte gå i skolan på 5 veckor, hur jävla skönt låter inte det? Istället för de så ska jag praktisera, praktisera på Ica skrapan i Västerås. Yaya, bättre med praktik än att gå i skolan i alla fall.

Idag är jag så grymt jävla uttråkad, vill göra något radikalt, något riktigt jävla galet, men icke. Alla de som jag brukar umgås med är upptagna idag, och lilla jag sitter här hemma och är trött som in i helvete, blir väl att sova tidigt idag och imorgon också säkert. Jag gör ändå ingenting vettigt på helgerna, absolut ingenting... härligt härligt.. Nu ska jag gå ut och lägga mig i soffan och kolla på nåt, eller rättare sagt nu ska jag gå ut till dem andra i soffan och sova, för somna det kommer jag göra och absolut om jag lägger mig ner. För idag på tåget så var det nära ögat alltså, så fort jag blundade så var jag rädd att jag skulle somna. Ja det är inte bra det där, skolan tar kål på en totalt!! Nej, ut till dem andra i soffan var det. Ni får väl ha en kul kväll, de ska inte jag ha

   
                                                            Cool brud i brillz 91

/Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0