idag är en bra dag

Nu sitter jag påklädd och färdigfixad för dagen. Klockan är strax halv 4 och jag sitter här och inte gör något vettigt, jag satt mig på trappan ett tag för att sola lite lätt, men jag gav upp ganska fort för att det inte var tillräckligt varmt för att sola i bikini, hiho, men man måste ju prova. Vill bara att sommaren ska komma nuuuuuuu...

Idag är en dag då jag är glad, kan vara för att det är Sofias födelsedag hihi. Kan vara för att det är fint väder ute. Jag vet inte. Tänk att vädret kan påverka ens humör så mycket... naj, nu ska jag snart åka till Sofia, för den gosisen fyller ju år idag som jag berättade, stora tjejen... den bästa tjejen i världen som jag tycker så mycket om, betyder mazor mest för mig <3


GOSIS och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0