halådär

Vaknade upp till ännu en solig dag, det känns jävligt bra men har ångest för att jag ligger kvar här i sängen och slöar. Men det ska bli ändring på de. Ska alldeles strax gå upp och göra någonting vettigt.

Igår var jag hos Jenny, det var trevligt. Det känns så jävla bra att åka till henne när det är fint väder. Fint väder= Jenny liksom, fattar inte varför men it feelt so nice ba, de är gött de. Vi fikade i alla fall på markan och hade det allmänt roligt.

Idag den 7 april fyller Sofia Lindvall 18 år, GRATTIS SOM FAN BABY! :* och senare idag ska jag åka hem till henne, deni. Det ska bli mysigt.. annars så ska jag väl inte göra något särskillt. Jag ska äta frulle nu i alla fall, för jag är sugen på de, hiho. Vi hörs senare!

pussis


Kommentarer
Postat av: Soffan

THANKS MY LOVE<3

2009-04-07 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0