hajhaj :)

Precis innan jag ska börja skriva ett blogginlägg så funderar jag alltid på hur jag ska börja inlägget. "idag har jag..." "Just nu sitter jag..." " Skolan idag var..." Ja jag vet inte riktigt hur jag ska formulera det ibland, men äch det blir väl som det blir. Denna börjar var ju rätt nice, hehe.

Idag började jag som sagt klockan 08.20 i skolan med prov, och fyfanimej vad dåligt det gick, jag satsar helt ärligt på ett ig:) Men nej nu ska jag inte tänka på det mera, nu är det gjort i alla fall och det är de som är huvudsaken. Efter skolan så gick jag på stan med anna en stund sedan tog vi tåget hem och nu sitter jag här hemma, skulle behöva plugga Administration men det är någonting som hindrar mig.... datorn as usual!! Imorgon har vi ett prov i administration som jag tycker är helt jävla meningslöst ämne, det är så sjukt tråkigt. Men nej får stå ut, det är inte långt kvar tills det är sommarlov.

JUSTFAN jag måste ringa till min praktikplats idag, idag måste jag verkligen göra det, idag idag idag!! Känns lite  smådumt att ringa precis i sista stunden så jag ska dra mig till telefonen och få det överstökat så fort som möjligt. Igår när jag ringde så var han ju inte ens där. Aja får hoppas han är där idag...

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0