Fredag baby

Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar lite på musik, käkar frukost och försöker fixa lite med ett par skor som jag och Vickan beställde men som vi inte fick. Så nu ska jag se hur vi ska göra, hon tanten som jag pratar med säger att det förmodligen inte kommer komma några skor. Men att vi ska vänta tills nästa vecka och se, annars sker en återbetalning. Nu kommer det här med att vänta igenn. Jag HATAR verkligen att vänta, det är fan det värsta som finns. Och det är säkert inte bara jag som ogillar det, fyfan! Men what to do, de är väl bara att gör en sån där jävla återbetalning, suger hårt..

Strunt samma, det är fredag idag och det är hur fint väder som helst ute. Så de ska vi vara glada över. Fast jag har inga planer för dagen i nuläget. Men jag måste i alla fall ner till banken och ta ut pengar och kanske ta en sväng förbi grandma. Annars så är det rätt dött här. Nu när det är finr väder vill jag hitta på något, men kanske kan åka hem till Jemp en sväng idag, wohoow. Det skulle ju vara trevligt E-E.

Naj, nu ska jag sätta på korvjävel till farsan som kommer hem snart.. Hare gött!

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0