Do I look like I sell drugs?

Första dagen på praktiken var avklarad då. Idag började jag klockan 10.00 och slutade strax innan 4 så jag hann bra till kvart över 4-tåget. Idag fick jag i princip bara plocka upp varor och sådär, plockade frys och färskvaror hela dagen så man blev ju lite frusen... Klockan 12 hade jag lunch, käkade donken med Dess, trevligt trevligt hiho... Efter praktiken tog jag tåget hem och cyklade till Sofia där vi cyklade till något litet jävla fik här i Hallsta och drack kaffe och hade det trevligt sedan så satte vi oss på någon bänk i solen och softade. Sedan vart det så kallt så vi cyklade hem till Sofia och gjorde ingenting särskillt, pratade om allt. Men lite senare så vart jag tröttis och bestämde mig för att jag skulle cykla hem, och det gjorde jag också. Nu sitter jag här och ska strax sova, är sjukt trött. Konstigt, man blir så himla sliten av att arbeta hela dagarna. På kvällarna när man lägger sig i sängen så somnar man på en gång. Men när man går i skolan så blir man inte särskillt trött tycker jag inte, eller det beror väl på vad man gjort. Fast man blir ju bra trött skolan, fyfa-an säger jag bara! Är glad att jag slipper den nu några veckor framåt. Naj, jag är riktigt trött. Bäst att man går och lägger sig så att man orkar med morgondagen också, ja det får bli så.

martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0