Dance inside me

Säg inte att jag blivit sjuk igen, min hals gör helt jävla ont och jag hostar minst varannan sekund, kan det bli värdelösare? Naj tror nog inte det. Men ännu så har jag inte tappat rösten, och det är bra de. Nej men jag tror faktiskt inte att jag kommer bli så mycker sjukare än såhär, *peppar peppar t i trä* hiho. Jag ska alldeles strax ta tag i mitt Psykologiarbete som ska vara klart den 11 Maj, lika bra att börja nu annars så kommer man ju aldrig igång. En pirre skulle ligga fint i min mage just nu, men naj icke. Jag ska snart träna, idag blir det styrketräning... göttans! Nu håller jag på och hostar sönder, så nu ska jag gå och se efter vad min kära syster gör. Tror hon är påväg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0