cola i pyjamasen

Jag tror jag håller på och spricker. Jag har nyss ätit våfflor för hela veckan känns det som. Men gott var det, och nu äe man inge hungrig på en kvart... ungefär. Nejrå, nog klarar jag mig till imorgon i alla fall. Idag när jag kom hem från praktiken så vart det en promme igen, dock inte lika långt som vanligt. Idag gick vi runt trångfors, en lite kortare runda men det var skönt att röra på sig. Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut till pappa och Malle i vardagsrummet och kolla på tv eller om jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig, hmm det blir ett svårt val. Men ännu är dte nog liite för tidigt att lägga sig så jag ska nog gå ut och kolla på tv en stund tills jag somnar i soffan, haha. Det blir fint de. Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken, för jag är sjukt trött idag. Jäspar var tredje sekund ungefär, de är nice dä. hiho.

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0