blaha

Och hostan sitter fortfarande kvar. Okej, den kanske inte går bort på en dag. Men det kanske kunde bli lite bättre i alla fall? Men najnaj, icke. Jag är inte pepp på någonting, verkligen ingenting, inte ens Valborg känner jag nu. I eftermiddags kände jag mig pepp men inte nu längre, och jag vet inte varför heller. Tråkigt men ja så är det.
Nu ska jag fortsätta att kolla på efterlyst som snart är slut, sedan ska jag sova.

Förresten måste jag säga grattis till min lilla söta farmor som fyller år idag, vi var där och fikade idag! Grattis älskade farmor :)

Well well, det var väl det som jag ville ha sagt. Vad mer? Na inget som jag kommer på.

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0