weird dag

Denna dag har verkligen känts konstig. Först var jag i skolan till 11.00 sedan åkte jag hem med tåget och så kom Sofia hem till mig efter 13.00 sedan åkte vi och käkade pizza på Maestro sedan åkte vi hem till henne för att hämta träningskläderna och fixa lite saker och nu sitter vi hemma hos mig igen. Känns som om man ara har flygit mellan massa olika ställen idag, helt hysteriskt. Men vad gör man, haha? Det finns väl sådana här dagar också, om det inte finns värre? Tycker faktiskt inte att denna dag varit så jobbig, bara rätt soft. Har gjort en massa sjuka saker.
Nu sitter jag här vid datorn och dricker saft och äter kladdkaka medans Sofia har parkerat arslet i min säng och plyggar franska, en riktig franskatjej har vi här! Hon är mycket duktig.
Jag själv är värdelös som inte pluggar men borde det egentligen göra det. Usch, shame on me!! Men det är ju ingen panik för proven är inte förän i slutet av nästa vecka så det är ju bra.

naj om man skulle ta och hjälpa fröken Sofia med att förhöra henne på hennes franskaglosor, det ska jag göra nu! Men vi hörs senare.

pussi

Kommentarer
Postat av: Svenskläraret

De heter fransktjej och franskglosor och inte franska



niss

2008-09-18 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0