TV-kväll ikväll..

Yes, ikväll är det tv för mig som gäller. Det går 3 program som jag hade tänkt att jag skulle kolla på. Alla 3 går på 5:an och det är ju soft. Först är det "X-effect" sedan "Next" och sist men inte minst "The faboulus life of"... Ja, ska inte sitta vid datorn i alla fall, haha! Känner att det blivit för mycket dator och för lite plugga. Men jag får ta och skärpa till mig med mina studiet och allt vad det innebär, när man väl kommer till kritan ångrar man sig ändå så himla mycket, och det är då den där ångesten träder fram. Det tycker vi inte om, så bort med datorn och koncentrera dig på pluggandet istället. Sounds goood! :)

Nu sade min kära vän till mig att hon skulle ta hål i naveln också, det kom mig som en chock men det blir säkert asbra! haha ;D well done, kanske man också ska satsa på hål i naveln?

Nu ska jag äta, hörs kanske senare om jag inte somnar!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaså det kom som en chock? ;D hahaha!!

2008-09-08 @ 18:41:38
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0