Torsdag...

Hej bloggen. Idag är det torsdag. Hann inte skriva så mycket igår pga att jag var i skolan hela dagen, sedan var mitt internet helt cepe igår så jag kunde tyvärr inte skriva.
Nu sitter jag i alla fall i skolan. jag har haft en lektion, Sociologi. Vi hade det i  timme och 40 minuter, huja. Det är inte det lättaste ämnet i alla fall. Men man får göra så gott man kan. Nu vi vi snart haft 2 timmars håltimme, vi ska ha utterligare 1 och en halv timme. Det ör så drygt för det finnt ingenting att göra.. Men man får helt enkelt hitta på något medans tiden går. Denna håltimme har vi setat och gjort ett arbete till Livsmedelskunskapen som ska vara klar imorgon. Vigör ett arbete om Kryddgrönsaker, det är mycket kul. Well well.
Tacos i skolan idag, det var gott eftersom jag inte hann äta frukost idag, då kändes det extra gott med lunch...

Just ja, vad gjorde jag igår? Jo, jag gick fört till skolan och hade mina lektioenr sedan träffade jag Jenny på stan. Vi åt kebab med bröd, gott! Sedan tog vi tåget hem till mig för att sedan åka vidare hem till henne. Måste bara berätta att på vägen hem från stationen såt räffade vi på en liten gammal tant några hundra meter från mitt hus. Hon frågade om vi hade sett en hund springa lös, men vi svarade att vi inte hade sett en hund springa lös. Det visade sig att den här tanten hade varit hundvakt till hennes sons hund när hon sedan hade somnat i sängen så hade hunden tagit sig loss och sprungit ut, men vart det viste hon inte. Så hon såg alldeles shockad och förskräckt ut, stackars liten. Vi hjälpte henne i alla fall lite grann, men tyvärr så hittade vi ingen hund. Det var riktigt synd! Hoppas att hon har hittat hunden nu i alla fall.
Väl hemma hos Jenny så tog vi plats i soffan och kollade på Idol haha fyfan, jag tror jag höll på att frysa ihjäl, det var hur kallt som helst ute så jag grävde typ ner mig under Jennys täcke i deras fåtölj, mycket skönt! Kvällen vart lång och jag kom hem sent för att vara en skolvecka.
Just ja, så det var därför som jag försov mig idag. Jag vaknade 06.51, och jag greps av panik. jag hatar att försova mig.. men det gör ju alla!! ;P
Haha vilket roligt blogginlägg, känns verkligen som jag fått med hur många olika saker som helst.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, jag ska i alla fall hem efter skolan och sova kanske, är grymt trött! Men vi får höras senare när jag kommer hem från skolan! Nu ska jag fortsätta med mitt arbete! Hare bra.

Puss Martina


Haha, jag hittade en jättegammal bild på mig här i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0