Torsdag.

God middag eller vad man ska säga. Jag sitter nu hemma hos Sofia och chillar lite. Slutade skolan redan efter 9. Skulle egentligen ha svenska idag men vi behövde inte gå till den lektionen utan vi fick jobba fritt hemma med det istället. Då slapp vi den där långa håltimmen son var idag också, flr dem är verkligen asdryga!
Provet idag gick rent ut sagt åt helvete, jag satsar på IG. Nej, men det gick absolut inte bra på något sätt. Jag vet inte vad som hände. I och för sig hade jag inte haft så mycket tid till att plugga till det, men nu är det ju som det är. Bara att vänta och se vad det blir för resultat.
Men nu ska vi inte hänga läpp för det. Solen skiner och det är superbra väder ute idag också, precis lika fint väder som det var igår. Och jag älskart! Dock måste jag plugga idag också, för att vi har det sista provet imorgon för denna vecka. Och nästa vecka har vi inget prov, inget som jag har inskrivet i alla fall. Skönt som fan!

Jag har något långt ner i halsen som är något otroligt uppretande. Varje gång jag sväljer så känns det som om jag har typ något som är hårt och sticker in i skinner i halsen usch vilket obehaglig känsla. Dessutom har jag gjort allt för att den ska försöka försvinna, men den sitter fast som limm. Jaja, ska inte tänka så mycket på det. Får koncentrera mig på andra saker.

Nu kommer Sofia upphoppandes för trappan, så nu ska väl jag lägga ifrån mig datorn annars mördar hon mig. Haha, nejdå, det gör hon inte. Har faktiskt fptt tillåtelse till att låna den. Höhö, eller här är det rättare sagt att man bara rycker åt sig sakerna man vill komma åt, precis som jag gjort nu. Men vi hörs senare!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0