Torsdag.

Hallo. Har precis slutat skolan, hade bara en lektion idag. Så nu står jag vid datorn inne i biblioteket. haha, det finns ingen ledig så jag fick ta denna stådator. Jag var ändå bara tvungen att skriva ut ett arbete som jag ska lämna in idag så då passade jag på att slänga in ett blogginägg på samma gång. Och det gick ju ganska fort... jag ska bara käka i skolan sedan ska jag ner på stan och lämna in mina skolfoton som jag inte ska ha. Usch, jag hatar skolfoton!
Well well, är trött för jag kunde inte somna igår och det berodde nog på att jag sov så pass länge igår. Och jag brukar ju i vanliga fall gå upp tidigt på morgonen eftersom jag ska till skolan och sedan lägger  jag mig ganska tidigt, så det var nog bara därför att jag sov så länge igår..

Nu ska jag vänta på att maten öppnar sedan ska jag käka och gå ner på stan med dem där nedrans bilderna som jag måste lämna in. Hörs sen!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0