Topmodel och efterlyst..

Guu va proppmätt jag är. Jag har nyss ätit hur många pannkakor som helst. Det satt fint i magen ska jag säga. Nu är jag riktigt mätt och belåten och ska snart sätta mig och kolla på först Topmodel som börjar nu klockan 20.00 sedan efter det så tror jag att det är säsongsstart för Efterlyst och det måste jag se. Fast egentligen så vill jag inte kolla på efterlyst för jag tycker att det är så läskigt men det är något som drar mig till Teven vid 21-tiden när efterlyst ska börja. Ja, men det är intressant att veta vad som händer här i världen.
Jag kom på att imorgon så går jag bara i skolan till klockan 09.40 och de är ju jäkligt soft. Jag har endast en lektion imorgon som börjar klockan 08.00 och det är en lektion i förbannade Psykosocialt arbete. Men det går nog snabbt ska ni se. Bara jag hänger med på lektionen och gör det som ska göras så flyter det nog på i bra takt. Efter skolan så ska jag sitta kvar och plugga lite, det behövs. För jag anser att jag pluggar bäst i skolan. Inte för att jag brukar göra det så ofta men när jag väl sitter i skolan och pluggar så känner jag att jag får någonting gjort. Och så blir det oftast inte hemma, där hamnar man bara framför datorn eller gör något annat önödigt. Så dårför har jag bestämt mig för att sitta kvar i skolan ett tag och plugga lite...

Nej, om vilken minut som helst börjar topmodel så nu måste jag kila! Puss sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0