Tisdagen den sextonde september

Tjenare, nu har jag pluggat nog. Har nu gjort klart läxan på psyksocialt arbete, är mycket glad och lättad! Är så glad att ha det klart. Nu behöver jag inte tänka på att göra det imorgon precis som jag hade tänkt. Då har jag tid att plugga till proven i Praktisk marknadsföring och i Psyksocialt arbete. Livsmedelsuppgifterna har vi inte fått än så dem kan vi inte plugga till.
Näj, om man skulle ta och pallra sig i säng kanske? Haha, det lär behövas,har verkligen varit fööör trött idag. Och det får nog bli skolan imorgon ändå. Det blir en liten springtur på morgonen (skoljoggen i skolan) eller springa och springa det blir nog en promenad eftersom min kondition är inte på topp just nu. Men den ska vi träna upp ska ni se . Men vi hörs imorgon, godnatt!


Sminkfri idag.. höh!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du haft en bra dag.



sov så gott :)

2008-09-16 @ 23:02:01
URL: http://www.jessi.se
Postat av: mamsen

Oj, stannar upp, trodde nästan de var mig du hade lagt ut här ;))

Så lika vi är eller?? :)

2008-09-17 @ 09:39:28
Postat av: Martina H

haha, ja mamma. Vi kanske är lika? I alla fall om du trode att det va du på kortet.

2008-09-17 @ 14:10:05
URL: http://hmartina.blogg.se/
Postat av: Martina H

Jag har haft en toppendag. Hoppas duu du haft en bra dag Jessica. :)

2008-09-17 @ 14:10:45
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0