Tisdag.

Godmorgon!

Jag är trött och seg och känner på mig att detta kommer att bli en grymt dryg dag. Det känns som om jag klivit upp ur sängen alldeles nyss, men de är ju inte sant!
Jag sitter i alla fall i skolan på en tråkig näthandelslektion, jag håller på och dör av trötthet! Vi har nu en liten rast, men jag är slö så jag orkar inte gå ut. Sedan så ska vi sätta igång och arbete igen. Usch, orkar inte! Det här är inte min dag!

Idag får vi nog förhoppningsvis reda på resultaten från Praktisk marknadsföringsproven, och det är höjdpunkten på denna dag, yes!!
Jag har inget plugg än så länge denna vecka, och jag hoppas inte att det kommer något denna vecka. För de kan väl tänka på hur mycket prov vi hade förra veckan, så det vore rart av dem små lärarna att låta oss få en fri vecka. Det behöver vi. Höh!

Nu ska jag fortsätta arbeta, vill bara att denna dag ska vara över någon gång. Well vi hörs senare!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0