Tisdag and im dying..

Hej bloggen!

Fy tusan vilken dag alltså. Jag har haft någonting att göra idag precis varje minut och timme känns det som, i alla fall eftersom jag inte har haft tid att sitta här vid datorn. Vanligtvis brukar jag sätta mig vid datorn det första jag gör när jag kommer hem från skolan. Men idag kom jag hem från skolan efter 18.00 någon gång. Slutade 16.45, alltså en kvart före vi egentligen skulle sluta, så jag skyndade mig till tåget som skulle gå om en halvtimme och bussarna går alltid på så konstiga tiden, men jag hann dit i bra tid! Hatar att stressa, men så är livet!
När jag kom hem så åt jag i alla fall, sedan var det bara att sätta igång att plugga till Livsmedelsprovet som är imorgon, härligt! Har nu setat och skrivit rent alla papper eller jag har två stycken kvar att skriva, och jag tror jag kommer vakna upp med nackspärr imorgon eftersom jag har setat i min säng och skrivit och nacken har typ kollat ner i blocket hela tiden. Känner mig som en giraff. haha!
Ja denna dag har varit väldigt lång och seg. Ja, som en vanlig tisdag.

Imorgon börjar jag skolan klockan 09.30 så det blir en liten sovmorgon, dessutom så slutar vi klockan 12.00 därför att vi har en halv studiedag. Det innebär att vi har först en lektion som är Praktisk Marknadsföring sedan efter det så är det provet i livsmedelskunskap sedan slutar jag. Rätt skön dag ändå!
Nu har jag tagit min paus så nu tror jag att jag ska återgå till plugget igen. Är snart klar, då får jag sova! Jag kanske kanske uppdaterar en gång till senare annars hörs vi imorgon.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0