the greatest.

Nu har jag kollat klart på filmen, och den var mycket bra. En och annan tår rann nerför kinden också, men så är det alltid med dem där filmerna. Dem är alltid så sorgliga. Men det hade jag räknat med redan innan.
Nu sitter jag i sängen som vanligt och knapprar på tangenterna, de går i ett! Har faktiskt inget annat för mig, jag känner att det är för tidigt för mig att börja plugga. För vi har inte prov förän veckan efter denna, så jag känner att jag ska vänta några dagar till. Kanske inte är så bra, men känner att det blir bra så.. Jag har en tendens att alltid börja plugga för sent. Ungefär 2-3 dagar innan prov/läxförhör. Sedan när det väl är prov kommer jag på mig själv att jag borde nog ha börjat plugga lite tidigare. Sen säger jag att jag alltid ska förbättra mig, men så blir det aldrig! anyway.
Imorgon är det tisdag, det betyder att det är en lång dag. Går från 08.10-17.00, finns inga värre dagar, men vad ska man göra? man får helt enkelt leva med det!

Hur ser eran dag ut imorgon? Chill?

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0