Tacos=lyx..

HAHAHA, jag och Jenny läste nyss en bilddagbok där en brud ansåg att tacos var lyx om man åt det hos andra för då behövde man inte betala något själv. Man blev liksom bjuden på maten istället för att få alla utgifter som kan bli ett par hundra. Dessutom bolwade hon också, fine! Låter som om hon lever ett riktigt lyxliv, höhö!

Nej usch vad dryg jag är, är verkligen jättetrött. Det är därför jag skriver sådana här dumheter. Sån är jag ju inte annars, de ska gudarna veta.
Nej jag känner att jag måste vila upp mig nu så jag blir pigg och kry till måndag igen... Jenny sade nu också att jag skulle säga att hon hade köpt en snorgrön ny plastklocka för endast 20 spänn, det är ett riktigt kap.. Nej ni får ha ent revlig kväll så synd vi antingen senare eller någon annan dag! Hejdåhej

Puss Martina



Kommentarer
Postat av: Sofia

jävla gris jag saknar ju dig

2008-09-12 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0