Ta tillbaka varenda ord.

Tja bloggen.

Har varit en lång och jobbig dag i skolan idag så jag har varit hur seg som helst. Usch, det är inte roligt för andra att se hur dryg jag verkligen är när jag är riktigt trött. Men kom inte i säng igår riktigt när jag skulle då det finns ju en anledning till att jag var trött och dryg. För lite sömn ja!

Annars har dagen varit helt okej. Vi fick tillbaka våra Praktisk marknadsföringsprov och jag fick MVG, känns så bra! Men jag tycker personligen inte att det ämnet är så svårt, jag förstår det ganska bra. Det är ju hur bra som helst för att vara jag, för annars brukar jag ju mestadels vara helt trögfattad när det gäller skolan, men denna gång lyckades jag äntligen.
Idag fick man pengar också, jag är mycket klaf eftersom jag varit mycket fattig denna månad, men nu kom äntligen pengarna och jag kan känna mig någorlunda rik i alla fall. haha!
Jag har hittat en dikt Eller, jag hittade den bland min gamla dagbok och jag kommer så väl ihåg när jag klippte ut den ur en tidning för att jag tyckte den var så bra.

Säg att du aldrig mer vill se mig.
att du bara har lekt med mina känslor.
att du aldrig menade de där orden som du sa
om att du ville träffa mig och att du hade tänkt på
mig varje dag.
sedan första gången vi sågs...
Ta tillbaka varenda ord, gör vad som hels,
utom att vara tyst...
för jag klarar inte det längre.

Ja, den var väl vacker? höh. Jag var mycket för dikter för kanske 2-3 år sedan, men inte nu längre, synd är väl det för de är ju en kul grej. haha! Nu ska jag snart kolla på Idol om det ens är något ikväll. höh! Vi hörs sen fellows!

pussiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0