Söndagen är här.

God middag!

Jag sitter här och väntar på att maten ska bli klar. Jag är ashungrig och magen bara skriker efter mat. Idag ska jag åka på öppet hus på mitt gamla dagis för att kolla på gamla bilder från förr där förhoppningsvis jag och min bästa kompis Jenny finns med... Det ska bli roligt att se hur man har förändrats genom tiderna, eller har jag förändrats någonting från den tiden? Nej så kan det väl inte vara? Well done. I alla fall sedan ska jag gå ut på en riktig långpromenad senare mot kvällen med Sofia, det behöver både min tumme och jag känner jag faktiskt. En riktigt jävla rask promenad så det verkligen känns i fettet att man har rört sig. Det är härligt! Dess utom är det kanonväder för en promenad också.

Naj naj om man skulle röra sig till duschen nu för att sedan få lite things gjort under dagen, min tumme kan behöva det! Men på återseende får man väl ta och säga, tummen önskar er en trevlig söndag!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0