Söndag den tjugoandra

Fyfan vad skabbig jag känner mig idag, helt äcklig och dann. Dessutom har jag ätit fööör mycket goda saker, usch ja vi ska inte ta det här nu tycker jag, då skulle ni bli äcklade! Nejdå, men det är oväsentligt. En sak är säker och det är att jag ska gå ut på en långpromenad idag i alla fall, med bra musik i öronen sedan är det bara attträska, för såhär får det inte sluta. Men är det helg så är det.
Sov i alla fall kvar hos Jenny igår också, orkade verkigen inte åka hem, dessutom var det dimma så på vägen till Jenny höll jag på och köra i diket, så jag stannade kvar där. Vi vaknade upp idag och käkade frulle och kollade på Idol på tv, det var repris av tre stycken program, det är så roligt att titta på. Sedan öppnade vi en chipspåse, och tro det eller ej, vi åt nästan upp hela påsen på ett knyck, inte nog med det. Vi hade en skål dipp till det också, fy Martina! Men man måste ju unna sig gottis på helgerna.
Snart kommer mamma hem också, hon har varit och handlat, så jag ska snart hoppa in i duschen och sedan äta. Och eftersom mina hörlurar är sönder så ska jag fråga min syster snälla om jag kan få låna henens minneskort till min mobil så jag kan lyssna på musik när jag promenerar idag. Men nej hörni,om man skulle röra på sig mot duschen. Vi hörs senare.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0