Söndag.

God eftermiddag!

Sista dagen på helgen. Det har varit en helt okej helg. Bara tagit det lungt eftersom jag känt mig lite småsjuk. Men det börjar gå mot bättringsvägar. Idag vaknade jag efter tio. Jag åt frukost och klädde på mig. Jag bestämde mig för att inte sätta på datorn, och det gjorde jag inte. Istället satt jag mig och kollade i mina friditsresor-tidningar. Fyfan, allt ser så härligt ut på bilderna, man drömmer sig bort och önskar att man låg där på en solig strand någonstans. Men det kan man ju glömma, nu äre kalla sverige och plugg som gäller. Det gillar vi. heh!

Nu på eftermiddagen ska jag ge mig ut i skogen och plocka svamp med min låtsasmamma, höh! Jag hoppas innerligt att vi hittar svamp nu. Jag hatar att gå ut i skogen för att plocka svamp, sen hittar man inget. Så jäkla tråkigt. Men vi kommer nog hem med  3-4 kassan ska ni se. Det gäller att ha förhoppningar.

Nu ska jag klä på mig skogskläder eller vad man ska säga. Kläder som är tåliga för skogen!! Men vi höres väl senare, typ några timmar! hejhej

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, jag var med ute och plockade svamp idag :D

2008-09-14 @ 19:51:38
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0