Söndag...

Hallådär.. Idag är det Söndag. Idag vaknade jag klockan 12.30. Skönt att sova ut för en gång skull.

Gårdagen var i alla fall jättekul. Jag, Sofia, Anna och Felicia träffades utanflr Ica för att handla snask. Jag handlade en 200-grammare. Chokladkaka var det då, satt bra i min stora mage. Nu är den uppäten i alla fall. Sedan så hade vi pyamasparty. Dansade bland annat till Gamla godingar som Sven Ingvars, black Jack, Jimmy Jansson och massa annat. Vilket jävla röj det var alltså! Måste göras om.. Pyamasparty är nog bland det roligaste jag vet..

Idag är det tråksöndag, jag har ätit Tacos idag också, älskar det, så jäkla gott. Fast jag kan ju muntra upp mig själv med att säga att jag just nu sitter hos Sofia och har det trevligt. Det gör denna söndag bättre tycker jag..

Nu ska jag läsa bloggarna, vi hörs senare! Ha en bra dag.

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Sofia

röjjjjjjjjjjjjjjj

2008-09-07 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0