Sommaren är saknad av många.

Ja är det någon som inte saknar sommaren vid det här laget? Jag tycker jag har sett att folk överallt har skrivit att dem saknar sommaren, och det gör inte minst jag! Jag kollade nyss på lite bilder från Jennys bilddagbok och just nu tycker jag att det skulle vara sommar året om. Jag tycker inte om kyla, och jag hatar att frysa! Det är det västa jag vet, ska det vara kallt ute så ska man bära en rejäl vinterjacka och ett par nice vantar för att värma tummis och övriga fingrar, egentligen skulle man dra på med termobyxor och hela skiten för att vara varm. Men det blir nog lite för klumpigt att gå i, så vi skippar termosar och de andra vinterkläderna. En varm vinterjacka och ett par rejäla vantar för tummisarna är allt jag bejär en snorkall vinterdag. Förresten ett par varma skor vill jag också ha. Ska faktiskt köpa mig ett par snart.

Candyy, i want some candy! Sjukt godisabstinens har jag också, nästan så att jag gör vad som helst för att resa mig från denna stol och gå ut i de kalla höstvädret och cykla ner till affären. Fast nej, så allvarligt är det inte.


Haha, helt sliten och trött efter denna dag. Här satt
jag på en restaurang i Strängnäs och väntade på
min mat, kycklingfilé och klyftpotatis med tzatsiki.

Kommentarer
Postat av: Jannike

självklart saknar jag sommaren, men ser även fram lite emot hösten och vintern. levande ljus & te! uunderbart.

2008-09-29 @ 17:39:07
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Fin bild! Längtar också tillbaka till sommaren :)



Tack, vad glad jag blir!

2008-09-29 @ 18:16:41
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0