Snart får jag finbesök.

Höh, ja. Det är inte alla som får det. Nej men min bästa och sötaste vännina Jenny ska komma förbi, hon har slutat skolan tidigt idag så hon passar på att komma hit till mig då. Gulligt! Hon ska hjälpa mig att plugga. Eller hon ska förhöra mig på Praktiskt Marknadsföring, jag har nämligen prov imorgon. Ingen nyhet att jag har prov, men det ska bli roligt. För Praktiskt marknadsföring är faktiskt något som jag tycker är ganska roligt att plugga. Ovanligt att jag tycker det är roligt att plugga men det faktiskt sant.

Kolla in dessa snygga bilder från skolan.

                         

Vist är vi söta, haha!! Jag är riktigt osminkad. Det var en riktigt fuldag!
Fast dess är alltid söt.

Kommentarer
Postat av: Liuza

Va gullig klubba!

sv: tackdesamma :)

2008-09-28 @ 19:46:33
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: dess

du är oxå alltid söt :)

2008-09-29 @ 11:24:11
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0