Dukti Martina.

Jag känner mig riktigt duktig nu, har pluggat hella kvällen, fast på ett sätt känns det som om jag inte fått någonting gjort. På livsmedelskunskapen så är vi tvugna att plugga på vårat prov genom att läsa på några papper som vi fått, jag tycker inte om det för det känns inte som att man får ut något av det, fast vad vet jag?!? Har inte ni något förslag på hur man kan plugga bra? Jag har i alla fall en hel del att uträtta denna vecka, bland annat detta:


 - Måndag: Plugga.

 - Tisdag: Plugga.

 - Onsdag: Livsmedelskunspapsprov på grönsaker

 - Torsdag: Psykosocialt arbete prov, svåra ord.

 - Fredag:  Praktisk marknadsföringprov, olika exponeringssätt.

Ja, som sagt en hel del att göra denna vecka, men bara att bita i det sura äpplet och köra på liksom. Här går man inte rastlös heller. Det är bara att ligga i hela tiden, det är de som gäller. Fast det får vara nog för ikväll. För nu är det teven som gäller, sedan sängen. Imorgon är det en sådan där seg dag igen. Ni vet 08.10-17.00, hur segt som helst.  Så teven nudå. Hörs imorgon sötisar. Godnatt!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åh, nu får jag inte upp några bilder heller. Blir galen! Får göra ett försök imorgon då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0