Skolan för hela slanten.

Hallå bloggen. Har inte bloggat på hela dagen. Har faktiskt vart i skolan hela långa dagen. Kom hem för någon timme sedan helt jävla hungrig och trött. Ja det har varit en tuff dag idag verkligen. Började klckan 08.45 och slutade 17.00. Eller ja, vi fick sluta tidigare idag eftersom det var första gången på Individuella valen, och då hade vi bara introduktion så det var inget märkvärdigt med det, slutade runt 15.30 så jag åkte ner till stan och träffade min älskade vän Jenny ett tag, hon käkade och så, trevligt att se dig igen gullet!! Men nu är jag rejält trött i alla fall och sängen blir tidig idag.

Annars har det varit en chill dag och inget stress som tur är. Jag kom i alla fall hem för drygt en timme sedan. Jag skrev klart den svenska skrivuppgiften som ska vara klar på Torsdag. Men jag gjorde klart den till idag så att jag inte behöver tänka på den nå mera. Jag har inga mer läxor denna vecka, bara svenskan då som jag gjort klart. Men ska kolla igenom lite och ta bort lite meningar och så för det är så att texten ska vara mellan 200-400 ord och jag har typ 600. Ops, höh! Men jag är nöjd med min text så det får nog vara som det är om jag inte gör några småändringar.
Snart ska jag ta mig något att äta, ska bara kolla runt på bloggarna litegranna och fixa lite till morgondagen så jag har det klart. Annars Ska jag ta det lungt framför teven eller datorn som vanligt, sedan väntar sängen!

Vi hörs senare, ett inlägg till hinner jag allt med innan jag slocknar för dagen!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0