shit pomfritt :O

Ja, jag ska berätta en sak för er som hände när jag ikväll skulle åka hem från min bästa vännina Jenny.
Jo jag åkte moppe hem från henne, när jag sedan var i Kolbäcksbacken så ser jag i backspegeln att det kommer bilar bakom mig. Den enda bilen ser ut att vara en polisbil som jagar någon och har bråttom. Och jag tänkte då på att för det första är mitt lyse trasigt sen för det andra så kör min moppe en aning för fort, så jag trodde att den där bilen jagade mig. Så jag saktade genast ner mycket för att jag var så jääääävla rädd, mitt hjärta slog i typ 230, jag menar. Roligt om man blir stoppad av polisen sen så får man inte ta körkort förän man är typ 20. Hur roligt är det på en skala 1-10? ;P haha... Men jag ska berätta att det var ingen polisbil sån tur var. Det var en bil med släp som hade ett blått ljus, sen hade väl jag fått för mig att det såg ut som en polisbil. haha. Men det var det icke... Nog om det. Nu är jag hemma i alla fall!

Dagen har varit ganska bra faktiskt men jag har känt mig en aning trött och hängig, ja, ett tecken på skoltrött kanske? Ja så är säkert fallet. Jag slutade skolan klockan 14.30 idag men vi fick sluta en aning tidigare, run 14.10 tror jag att det var. Vi hade endast 2 lektioner idag. Den första var sociologi som pågick ungefär 1½ timme, efter det var de håltimme i ungefär 4 timmar, hur segt är inte de? Så jag och två stycken vänner gick ner på stan och kollade lite på resor osv, det var mycket trevligt. Sen var den sista lektionen svenska...
PÅ stationen kom Jenny, hon hade missat sin buss så hon hängde med mig hem med tåget istället... Det gick lika bra eftersom vi skulle träffas och fika och sådär...
Nu sitter jag hemma efter att ha kommit hem från jenny för ett tag sedan. Jag sitter och äter två stycken mackor med ost och gurka på, MUMS! Är vrålhungrig och då passar det sig riktigt bra med ett par mackor såhär på kvällskvisten...

Jo, det är såhär att imorgon så börjar jag nämligen inte skolan förän klockan 14.35 och det suger väldigt hårt ska jag berätta för er. Alla lektioner utom den sista är inställt pga sjukdom eller annat skäl. Vi snackade med läraren som vi har i det sista ämnet som är Livsmedelskunskap, vi frågade om vi kunde få läxa istället och ta hem och göra. Men vad tror ni tanta säger? Nej vi ska ha lektion, är det lektion så äre! Något i den stilen i alla fall. Så min klass och jag måste åka till skolan för en liten lektion. Och jag som måste åka från Hallsta. Jaja, vad ska man göra? Lika bra att gå på den där dumma entimmars-lektionen ändå.. vi får se hur jag gör :) Skulle vart bra skönt att vara ledig ändå.

Well well, nu ska jag läsa bloggarna sen får jag se vad jag hittar på. Ha en bra kväll, de ska jag ha!

Puss godnatt Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0