sen kväll.

Ojoj, Klockan är snart 23.00. Jag lovade mig själv att vara i säng före 22.00. Men det gick ju inge bra.. Just nu sitter jag och hetsäter två stycken mackor för att jag sen ska skynda mig till sängen. Måste upp klockan 06.00 imorgon. För min första lektion börjar 08.10 därefter är det fotgrafering klockan 08.45, usch! Tycker verkligen inte om det, men man har ju inget val, man måste ju vara med på bild med sin klass om man inte väljer att skolka, men det vill jag icke göra. 
Jag duschade nyss, så skönt att duscha sent på kvällen. höh, man känner sig så fräsch när man lägger sig i sängen sen. 

Nej, nu måste jag borsta tänderna och hoppa i sängen. Vi hörs imorgon gott folk, sov gott och ta hand om er!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: hanna

hej svejs:)

2008-09-01 @ 22:53:07
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Martina H

Hej på dig hanna. :D

2008-09-02 @ 20:18:26
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0