Onsdag.

Haloj fellows.

Siter och funderar på om man skulle ta en promenad i detta sköna väder, känns nästa som om sommaren håller på och tar över våren. Om det kunde vara så vore ju de supernice, men icke. Hästen är snart här och det är ju härligt, sedan kommer vintern. Det bästa med vintern är att jag fyller år då, inget annat. Eller jo julafton också, haha!

Idag har jag varit i skolan. Vi hade som sagt halv studiedag, så vi började klockan 09.30 och slutade klockan 12.00 fast jag slutade tidigare eftersom jag hann göra klart mitt prov innan 12.00 då lektionen egentligen slutar, men man fick gå när man var klar. Och det gick väl sådär, jag hoppas i alla fall att jag får godkänt för då behöver jag inte oroa mig för en massa omprov och sånt. Så det är bara att sätta sig och börja plugga till det andra provet denna vecka som är imorgon, Psyksocialt arbete. Det är dem där svåra orden som jag skrev upp några exempel på för några dagar sedan, förstår inte hur jag ska kunna lära mig dem orden. Fast med denna inställning så tror jag deffenitift inte att jag klarar av det. Men jag får väl göra så gott jag kan. Innan jag börjar plugga så ska jag tametusan gå ut och gå en vända, man kan inte motstå det i denna vackra väder. På återseende!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0