Onsdag.

Hallå där. Idag är det onsdag. Det var egentligen skoljoggen och någon föreläsning i skolan idag men jag bestämde mig för att stanna hemma och plugga denna dag. Dessutom har jag ont i halsen och är förkyld. Halsen började gå över där ett tag men jag tror att den är påväg tillbaka nu. Blää! Så jag behövde den här dagen till att vila upp mig och plugga lite extra till alla prov som är nästa vecka. Two week ago i had nothing to do, today i have my hand full. Ja, det är precis så. haha. Roligt att jag fick med lite engelska också. Det är inte alltid man får det.
Jag är grymt uttråkad nu efter att jag pluggat tillräckligt. Idag får det vara nog, eller i alla fall nu på eftermiddagen. Kanske pluggar en stund ikväll också.
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Har inget planerat. Jag är grymt sugen på kebab i alla fall, eller chips. Ja det skulle vara gött. Men mest sugen är jag på en riktigt stor kebabtallrik. Men vi får se om jag orkar göra någonting åt det suget.
Jag ska ta och hitta på något att göra nu. Är ganska så rastlös! Vi hörs senare!

pussi


Det här ser väl lockande ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0