Onsdag..

God morgon!

Nu har jag nyss plattat håret och ska snart klä på mig. Jag har gott om tid på mig. Men snart är väl klockan så pass mycket att jag måste börja åka och då har jag väl inte ens klätt på mig. Hah!
Idag vaknade jag av att Jenny ringde. Det första jag hör mig själv som är en kille som gått upp i målsbråttet, eller Jenny påpekar det för jag hade redan pratat med min syster före det och somnat om. I alla fall så vaknade jag upp idag med en helt annan röst, hah, kan ju vara roligt att variera lite ibland.  Men det är skönt att rösten alltid blir bättre till dagen, det är bara på morgnarna som det är värst. Så då behöver jag inte skämmas allt för mycket. höh!!

Nu måste jag klä på mig och göra mig klar. Tåget går om 40 minuter, hörs i skolan eller när jag kommer hem! Tror jag träffar Jenny på stan efter skolan, jag slutar 14.20 idag. Skönt :) ha en bra dag!

Puss Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0