Onsdag!!

Jag sitter här framför datorn och lyssnar på musik. Kom hem från skolan för ett tag sedan och funderar på om jag ska plugga lite engelska och kolla igenom min svenska- skrivuppgift för sista gången, den ska in imorgon...
Imorgon är det en dryyyyg dag, Börjar klockan 08.00 med Individuella val i typ 2 timmar sen efter det är vi 3-4 dryyga timmar hål. Hur nödigt är inte det på en skala liksom? Aja, strunt samma. Snart är det ändå fredag igen och dagarna går ändå ganska så hastigt framåt och det är super tycker jag... Nästa onsdag ska vi ha ett litet grammatikprov i engelska så denna gång måste jag verkligen plugga gärnet eftersom Engelska inte är min starka sida, speciellt inte grammatiken, bläää!
God mat var det i skolan idag i alla fall. Det var Chicken nuggets, pommes/ris och tzatsiki. How good? Jag säger nog det, hah! Jag blev proppmätt och höll i princip på att spy, men gjorde det ej. haha! Tur va?

Vad ska ni hitta på idag då? Kanske plugga eller något? Vad vet jag? Gör något kul vettja. hah!

Nu ska jag kolla runt lite på bloggarna sedan ska jag plugga engelska och svenska. Hörs senare!



Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0