oi oi.

Fy fasiken vad kallt de är. Det är verkligen ingen värme ute, och det hade man väl inte räknat med heller eftersom det nu är höst.
Jag kom nyss hem efter att ha varit och lämnat Jenny vid teatern, så nu sitter jag här och väntar på att den ska sluta, (den börjar nu) så att vi kan göra något vettigt ikväll. Fast det blir nog säkert chill för oss eftersom vi är helt slut efter denna vecka. Haha, tills dess ska jag bara att ta de lungt, käka pizza med familjen tror jag också att det blir. Jag vet inte riktigt om dem har bestämt sig där ute för var vi ska äta, men jag är på alla förslag. Jag känner inte att jag behöver vara med och bestämma idag, utan det där får dem andra sköta idag.

Idag hade jag som sagt prov i Praktisk marknadsföring, och det gick skitbra! Jag hoppas på VG, för jag vill inte ha allt för höga förhoppningar, så vi säger VG. Det låter bra. Det här är ett av dem tre proven som har gått bra denna vecka. Dem andra har faktiskt gått åt helvete rent ut sagt. Men det får man väl leva med. The life goes on ändå!
Annars har plugget gått rätt bra denna vecka, är sååå glad att det är helg. För det behöver jag.
Jag klarar inte av att vakna varje morgon och tro att det är helg fast sedan så kommer man på att det är en helt vanlig skoldag, sedan suckar man djups och lägger ner huvudet i kudden igen. Det är en bad feeling! Men nu ska jag sova ut i helgen och bara umgås med mina underbara vänner och familj. Det kan väl inte bli bättre än så? Knappast. Nej nu ska jag gå och ringa och beställa pirra! Vi hörs antingen senare eller imorgon! Ha en bra kväll.

pussi


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha fan vad sugen jag blev på pizza xD

2008-09-27 @ 10:32:03
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0