Nu känner jag mig säker.

Jag har nyss duschat och kollat lite på Idol. Blev inget topmodel idag på grund av att båda teveapparaterna var upptagna, men sånt är livet. Fpr offra mig ibland! Dock kollade dem på Idol på båda tevena men jag orkade inte säga någonting. Jag hade annat att göra ändå. Som tex plugg, har prov imorgon...igen. Fast nu känner jag mig faktiskt riktigt säker på min grej. Det jag läser verkar komma in i huvudet och fastna där. Och jag hoppas att jag känner samma sak imorgon. För det värsta som finns är ju om man skulle få hjärnsläppet mitt uppe i provet, då skulle jag bli riktigt irri. Men nu ska vi inte tänka så. Det kommer gå bra.. *peppar peppar* som man brukar säga, hah!! Lol...
Lyxfällan har ju börjar nu för fan, får man ju inte missa! Men ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Känner att efter teven måste jag sova. Fast har iofs sovmorgon imorgon till 09.30, så det är mycket skönt! Hej så länge och godnatt.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0