Nu har jag slutat!

Hur skönt som helst. Tycker både jag och min tumme, har slutat för en timme sedan ungefär. Funderar på vad jag ska göra härnäst. Eller jag vet vad jag ska göra, först ska jag plugga lite svenska i skolan med Desiré, sedan ska jag ta tåget hem, chilla lite. Maten måste få sjunka väl till botten innan jag ska ge mig ut på dagens promenix.
Idag i skolan sprang vi 2 kilometer, men de räckte inte för mig. jag vill bara ha mer och mer! Så jag ska ge mig ut på en riktigt jävla fetinglång promenad idag igen, det kan ni skriva upp!

Well mina kycklingar dags att ta tag i skolböckerna nu för en gångs skull. Jag orkar verkligen inte, är för trött för det men man måste väl! Min tumme värker. Hörs sen.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0