Måndag..

Goddagens!

Nu är det Måndag igen och skolan är igång efter helgen. Imorse kände jag verkligen inte för att stiga upp ur sängen utan jag ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare. Men tyvärr så var jag så illa tvungen att gå upp. Började min första lektion klockan 08.20 idag. Fast slutade runt 10.00 kanske. Då åt jag och sedan drog jag ner på stan med nåra kompisar och kollade klassfotona som kommit upp, hahaha! Man såg ut som ett helvete rent ut sagt.. Men det förvånae mig inte, för man blir aldrig bra på skolkort.
Nu är jag i alla fall hemma. trevligt är väl det... höh. Jag har pluggat klart det sista på Praktisk Marknadsföring och på dem engelska meningarna som är till på Onsdag..

Jag funderar på om jag ska göra kladdkaka.. fyfan. Jag satt precis och kollade på recept och det kom fram bilder på bland annat olika kladdkakor och det såg så jäkla gudomligt gott ut, det liksom vattnades i munnen! Fast och andra sidan så har jag faktiskt smällt i mig en hel del gottis-saker i helgen. Så vi får se hur jag gör med kladdkakan, men det lutar i alla fall mot att göra den. Om ni vill drägla lite kolla bilden då. MUMS!


Nå, ser det inte riktigt gott ut? haha!!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0