Måndag morgon.

Klockan är 11.00 och jag har precis kommit hem från skolan. Slutade 09.20 idag och bestämde mig för att ta 10.15-tåget hem så jag gick ner på stan med några vänner för att det skulle ta längre tid. Jag hatar att sitta och vänta, då var det bättre att gå ner till stationen än att ta bussen. Jag var i alla fall tvungen till att köpa halstabletter för min hals är illa ute nu. Känns som jag håller på och bli sjuk, köpte i alla fall fishermans friend eller vad dem heter, dem är starka och bra. Ja vad händer nu då när man är hemma såhär tidigt? Jag tog med mig engelskan hem i alla fall som vi inte hann klart med idag på lektionen så jag får väl sätta mig ch göra denn, det är såå roligt med engelska, eller inte nej! Nej jag är värdelös på engelska, men vad ska man göra? Någon gång måste man ju faktiskt lära sig. haha!!
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli runt 12 så jag kan käka, känns lite tidigt att äta nu för då kommer jag i alla fall bli hungrig innan klockan 15.00. Så jag väntar ett tag, får mätta mig på mina halstabletter så länge.

Nu ska jag plugga. Vi hörs senare gott folk!

Puss Martina


Gött med halsisar såhär på höstkanten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0