Måndag.

Jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och funderar på om jag ska börja plugga eller inte. Egentligen har jag ingen lust och jag orkar verkligen inte, men denna vecka har jag mitt första prov på onsdag så det kanske är dags, eller?!?
Idag i skolan så oriendetade vi i alla fall, sista gången, och skönt var väl de. Så nästa gång på jumpan blir det peeptest, höh. Där visar det sig hur pass bra kondition man har, usch. Tanken på att jag ska genomgå det är skrämmande, för jag vet att min kondition har blivit så grymt dålig, men jag ska göra mitt bästa. Sen får det gå hur det vill.
Jag vill måla naglarna och tror att jag ska göra det innan jag börjar pluggandet, kom på att jag har ju för jössenam 3 prov denna vecka, så det blir fullt upp. ojoj. Det blir inge dator denna vecka är jag rädd för. ojoj! Men jag får plugga så gott jag kan så hörs vi senare helt enkelt. Hare brao!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0