Magnus Uggla.




Framför er har ni Magnus, Magnus Uggla. Det är en man, trotts det långa lockiga håret, och han är förutom en man en hejjare på låttexter. Det vet alla som har hört hans ljuvliga stämma på radio. För det är väl ingen som seriöst köper hans skivor? Han skriver bland annat om hans dotter som är poppis bland killarna och även om hur fort han får utlösning. Spännande och intressanta texter som vi alla kan relatera till.
Klädstilen är oklanderlig. De lite lösa jeansen som framhäver dom taniga låren och saknaden av rumpa. den randiga cardigan gör så att ölmagen blir lite extra framhävande. Helt perfekt!
Blicken på denna bild är busig och man känner verkligen vilken busig människa han är. "Lev livet, busa på och vad glad" säger denna avslappnande blick.
Tack Magnus för att du är den du är! Du är den som lyser upp min vardag. Min vardag som präglas av min tumme och mitt finska ursprung.

//SOFIA ÄR BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0