Lördag.

Halvligger här i sängen och har precis pratat klart med min älskad Sofia i telefonen! Ikväll blir det att umgås med henne och ha det mys. Den tjejen tycker jag verkligen riktigt mycket om!
Igår när jag skulle åka hem från Jenny runt 00.30-tiden så var det så dimmigt ute på vägarna att jag knappt såg vägen, det var inte det roligaste, men hem kom jag i alla fall. Annars skulle jag inte sitta här nu. Det var som sagt bara chill går hos Jenny som jag sa, man är ju så himmla trött efter en hel skolvecka, så jag höll på att somna i hennes fåtölj. Sedan kände jag att jag var tvungen att dra hem för jag skulle övningskört idag. Men tror ni inte att jag vaknar typ halv 12. Jag som trode att pappa skulle väcka mig, men icke! Så det vart inge körning idag. Får väl bli imorgon eller något..

Snart ska jag i alla fall käka grillad hamburgare med bröd och strips. MMM! gött. Sedan ska jag duscha och klä på mig. Just nu sitter jag här i leggings och en förstor t-shirt, kan ju också vara skönt när man inte orkar klä på sig.. Jag verkligen känner hur magen skriker efter mat, är så hungrig trots att jag käkade frulle för ddrygt 1 timme sedan, men är man matvrak så är man!
Well, dags att åtminstonde kliva upp ur sängen igen, fast den är så varm och skön att jag helst vill ligga kvar. Men måste tyvärr dra mig upp härifrån nu, har lite småsaker som jag måste fixa här hemma innan maten. Have a nice day people.

pussi

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker om dig så mycket. Vad skulle jag göra utan dig?

2008-09-27 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0