Lördag..

Godmorgon bloggen!

Idag är det lördag och jag vaknade tidigt, jag som hader tönkt att sova extra mycket. Men nej inte, såklart jag ska akna tidigare bara för att jag minst vill det. Vaknade klockan 11.30. Men får bli en rejäl sovmorgon imorgon då, fast känner att jag är ganska utvilad nu också, så det här var en minisovmorgon eller vad man ska säga?!
Jag sitter i alla fall i min ensamhet i min säng och på sidanom har jag min frulle som består av två tunnbrömackor med skinka i, så jefla gott.
Igår spenderade jag min dag i skolan, slutade runt 15.15 vi fick sluta lite tidigare sedan åktr jag och Jenny hem till mig för. Vi sjöng singstar, haha. Kul är ju de, hah! Sedan vart vi sugna på chokladbollar så vi ställde oss och bakade de, sedan gjorde vi kaffe och satt oss och fikade vid mitt köksbord. (någon gång måste man lära sig att dricka kaffe faktiskt, och det smakade inte så dåligt) Det var hysteriskt goda chokladbollar, det är inte alltid man lyckas så som vi gör, men vi gjorde det! Sedan for vi hem till Jenny, vi kollade på tv och tog det allmänt softly. Vi kollade på rullstolsbasket, blindfotboll, 60 meters rullstolslöp, volleyboll för dem som hae mist exempelvis ett ben eller något, det var ganska intressant och roligt att kolla på faktiskt. Dom kan dem där, inte dåligt. Jasg åkte hem vid 00.30, jag var äckligt trött, och inte blev det bättre med att det var typ 20 minusgrader ute, jag höll på och frysa ihjäl, well well. När jag kom hem somnade jag som en stock och vaknade idag upp pigg som en nötkärna..

Idag är det lördag och jag har ingen aningom vad som händer. Jenny ska på kräftskiva och Sofia vet jag inte vad hon håller hus, miss you baby!.. Livet är hårt! Men det blir bra till slut..
Ska kila nu, måste ta något att dricka. Glömde ta med de när jag gjorde mina mackor. Ha en fin dag så hörs vi säkert senare!


Bild från i sommras på båtresan med jenny :)


Här jag jag dagen före båtresan, jag var mycket taggad!! hah :D

Puss Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0