Lördag!

Hej hopp.. Jag skrev aldrig blogg igår kväll, det berodde på att jag inte var hemma. Igår tillbringade jag min kväll hos Jenny, det var mys! :)
Idag är det Lördag, och jag vaknade gansa tidigt idag. Runt 10.30.. Kollade lite på tv ovh åt frukost Srda har jag inte gjort så mycket. Nu sitter jag här och har det allmänt chill...

När jag har gått ut gymnasiet ska jag flytta till London ett år. Och det är inget som jag bara säger, utan det SKA bli av.. Eftersom när jag gått ut gymnasiet har jag inget som jag känner att jag måste göra utan jag ska ta ett år att bara åka bort härifrån och bo och jobba i London, det låter väl som en asbra idé? :D Det bästa med saken är ju att pappa tycker det också är en bra idé, dessutom så får jag sällskap av Sofia, hur kul kommer inte det bli?
Jag är aspepp på det här och det här är någonting som jag verkligen vill göra. Något som jag kommer se fram emot tills det sker. Fyfan alltså, aspepp! Jaja, det är ju ett tag, men nu har man i alla fall något att se fram emot!! Jag vill åka nu.

Idag sa jag laga tacos med familjen, det ska bli smarrigt! och trevligt att umgås med mamma som jag ej träffar så mycket... Senare så ska jag åka och träffa några vänner, vi ska umgås och ha trevligt.. var någonstans vet jag inte än. haha!!

Nu ska jag säga till mamma att jag är hungrig och vill börja laga tacos. Det liksom vattnas i munnen på mig, höh! men ni får ha en bra kväll så kanske vi hörs senare :) ha en bra dag mina zötisar!

Puss Martina


Kommentarer
Postat av: Sofia

fett med KUL SÖTIZ!

2008-09-07 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0