Kladdiskaka och Sofia..

Bloggis bloggis.

Nu är jag hemma från skolan.. Jag tog 12.15 tåget hem, och jag måste bara meddela att jag höll på att somna, så trött var jag. Dock hade vi bara en lektion så jag förstår inte varför jag var trött. Men nu var jag det i alla fall...
Jag har städat undan lite i rummet för det såg förjävligt ut, det såg med andra ord ut som ett bombnedslag. Men nu har jag fått lite ordning i alla fall, skönt är väl de..

Just för tillfället så sitter jag och väntar på att Sofia ska komma, min lille sötisfia! Vi ska baka kladdkaka och poppa musik, eller haha poppa musik vet jag inte riktigt. Men en sak jag vet är att vi i alla fall ska baka kladdkaka. Jag tänkte precis säga att kladdkaka är bättre och nyttigare än godis men så är det ju givetvis inte, så dum jag är som tänker så. Men ibland kan man ju få lite konstiga tankar och då blir det lätt fel i tankeverksamheten.
Naaje nu tycker jag att hon ska ta och komma, den där kladdkakan lockar rätt så mycket, det bara vattnas i munnen på mig.
Nu kom hon, då ska jag ta och dra mig drån datorn. Men vi hörs senare!

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0