Jag tycker om!

Mhm, innan jag går och lägger mig för att sova så ska jag visa er en mycket snygg väska som jag mer än allt vill köpa. Den är inte ens dyr. Och snyggaste modellen och färgen har den också! Går inte annat än älska. Kolla själv!




Damn så snygg. Drygt 152 kronor från topshop eller något sånt! Det är ju rena rama kapet ju. Men får tänka på att hushålla med mina pengar som jag får imorgon. Behöver jag verkligen denna väska? Nej, jag vill ju köpa den enbart för att jag tycker den är assnygg och för att jag verkligen vill ha den. Vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall sova. Ja lång dag imorgon, det är ju tisdag! Blää.. Får stå ut till 17.00. God natt!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha, okej. Jag litar på dig! Så kanske kan jag någongång våga gå barfota eller med öppna skor ;)

2008-09-29 @ 22:12:35
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0